..................................................................................................??piękny donek napisał:Dla czego ITD nie kontroluje Gardena? Jest nietykalny?
|
|
.
|
|
a o co tu chodzi?
|
|
Cennik
Zapraszamy wkrótce.
|
|
Regulamin przewozów
Ogólne warunki przewozu powstałe w oparciu i są zgodne z przepisami Prawa Przewozowego.
Przewóz pasażerów przez GARDEN SERVICE (Przewoźnik) na wszystkich liniach prowadzonych przez firmę, odbywają się zgodnie z następującymi uregulowaniami Ogólnych Warunków Przewozu, stanowiących regulamin w rozumieniu art. 4 ustawy Prawo przewozowe.
WARUNKI OGÓLNE:
- dokonując zakupu biletu pasażer zawiera umowę o przejazd i akceptuje postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków Przewozu,
- przewóz pasażerów odbywa się o oparciu o bilet, który jest ważny na określoną godzinę i trasę,
- bilet może być jednorazowy bądź okresowy,
- pasażer korzystający ze zniżki komercyjnej ma obowiązek posiadać i na żądanie okazać podczas zakupu biletu oraz podczas podróży dokument ze zdjęciem uprawniający do korzystania ze zniżki,
- każdy prawny opiekun, posiadający pełnopłatny bilet może zabrać ze sobą jedno dziecko do lat 4, z zastrzeżeniem, że nie korzysta ono z oddzielnego miejsca do siedzenia,
- dzieciom, które ukończyły 4 lata przysługuje ulga jak młodzieży uczącej się,
- Przewoźnik nie przewozi dzieci poniżej 15 lat podróżujących samotnie,
- wsiadanie i wysiadanie z autobusu jest dozwolone wyłącznie w miejscach określonych w rozkładzie jazdy,
- do kontrolowania biletów, kart stałego klienta i do sprawdzania dokumentów uprawniających do przejazdów ze zniżką komercyjną jest upoważniony kierowca oraz uprawnieni pracownicy Przewoźnika posiadający odpowiedni identyfikator,
- pasażer korzystający z rezerwacji miejsca w autobusie powinien stawić się w miejscu odjazdu najpóźniej 10 min przed odjazdem, rezerwacja wygasa 10 min przed odjazdem,
- wszelkie zgłoszenia reklamacyjne związane z realizacją umowy przewozowej należy kierować na adres: Garden Service Jacek Przybysz, ul. Kusocińskiego 29D, 21-040 Świdnik lub w Biurze Obsługi Klienta Garden Service, Plac Wojska Polskiego 21, 21-500 Biała Podlaska listem poleconym, ewentualnie lub e-mailem na adres: kemezrp@gardenservice.pl
BILETY:
- pasażer jest uprawniony do przebywania w autobusie wyłącznie posiadając ważny bilet,
- nabywając bilet pasażer powinien niezwłocznie sprawdzić jego prawidłowość, bowiem po odejściu od kasy reklamacje nie będą uwzględniane,
- cenę biletu określa i termin jego ważności określa Przewoźnik, cena biletu ustalana jest wg cennika obowiązującego w dniu wystawienia biletu.
- bilet okresowy, w którym nie zostały wyszczególnione godziny odjazdów nie gwarantuje przejazdu o każdej godzinie przewidzianej w rozkładzie jazdy Przewoźnika,
- bilet okresowy nie daje pierwszeństwa do zajęcia miejsca w autobusie (w tym także siedzącego), z wyjątkiem wyszczególnionych godzin,
- karta stałego klienta nie upoważnia do pierwszeństwa do zajęcia miejsca w autobusie,
- po rozpoczęciu podróży przekazywanie biletu innym pasażerom jest zabronione,
- bilety skradzione lub zagubione nie będą zastępowane wtórnikami,
- bilet uszkodzony, zniszczony lub przerabiany będzie uważany za nieważny,
- Przewoźnik prowadzi telefoniczną rezerwację miejsc, a także przez formularz dostępny na stronie www oraz przez komunikator skype, sms’a, miejsca w autobusie nie są numerowane,
- w trakcie podróży pasażerowie powinni zachować bilet do kontroli,
- w przypadku stwierdzenia braku ważnego biletu zostanie nałożona opłata w wysokości 150zł.
BAGAŻ:
- na pokład autobusu można wsiąść jedynie bagaż podręczny, którego rozmiary pozwalają na umieszczenie na półkach nad głowami pasażerów, ze względów bezpieczeństwa zabrania się zabierania na pokład autobusu dużych sztuk bagażu,
- Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu w luku bagażowym jednej sztuki bagażu podstawowego o wymiarach łącznych 160 cm (wysokość + szerokość + długość) i wadze do 25 kg,
- rzeczy szczególnie cenne /gotówka, papiery wartościowe, biżuteria, elektronika/ oraz posiadające wartość naukową itp. mogą być przewożone jako bagaż podręczny, pod nadzorem pasażera,
- zabrania się przewozu bagażu zawierającego przedmioty, których przewóz jest zabroniony przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa,
- zabrania się przewozu bagażu zawierającego przedmioty, które mogą zagrażać bezpieczeństwu w transporcie, stwarzać zagrożenie wyrządzenia szkody innym Pasażerom albo Przewoźnikowi lub narażać pasażerów na niewygody; Przewoźnik w razie uzasadnionego podejrzenia może sprawdzić, czy zawartość przesyłki bagażowej nie narusza wyżej określonych warunków,
- Przewoźnik ponosi odpowiedzialność tylko za bagaż, który został mu powierzony,
- za powierzony uważa się bagaż, za który pasażer uiścił opłatę w wysokości 50 zł i za który został wystawiony kwit bagażowy,
- Przewoźnik nie odpowiada za bagaż podręczny poza przypadkiem, kiedy szkoda powstała z winy Przewoźnik i została udowodniona przez Pasażera.
- za przedmioty pozostawione w autobusie Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności.
ZWROT ZAGINIONEGO BAGAŻU:
- bagaż, po który w ciągu 1 miesiąca od daty znalezienia nie zgłosiła się osoba uprawniona, uznaje się za porzucony i może zostać zbyty przez Przewoźnika, który zatrzyma uzyskany dochód.
NARUSZENIE PORZĄDKU:
- w autobusach Przewoźnika zabronione jest spożywanie alkohol, zażywanie narkotyków lub innych substancji odurzających; zabronione jest także przebywanie w nich osób pozostających pod wpływem wyżej wymienionych substancji, zabrania się także palenia papierosów,
- pasażerowie nie stosujący się do ww. zasad mogą zostać usunięte z autobusu,
- skorzystanie przez Przewoźnika z uprawnień przewidzianych w ww. punktach nie uprawnia Pasażera do dochodzenia z tego tytułu jakiegokolwiek odszkodowania.
OBOWIĄZKI PRZEWOŹNIKA:
- Przewoźnik odpowiada za przewóz pasażerów do celu podróży określonego na bilecie,
- w sytuacji gdy z jakiejkolwiek przyczyny Przewoźnik nie będzie w stanie dowieść pasażerów do celu podróży własnymi autobusami, zobowiązuje się zapewnić inny, dostępny środek transportu do miejsca przeznaczenia,
- Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia autobusów powstałe z przyczyn od niego niezależnych, takich jak:
a/ wypadki powodujące opóźnienia na trasie autobusu,
b/ wyjątkowo trudne warunki atmosferyczne,
c/ zastosowanie się do żądań policji,
d/ śmierć lub wypadek na drodze,
e/ akty wandalizmu i terroru,
f/ zamkniecie drogi, objazdy, wyjątkowe natężenie ruchu,
g/ awaria pojazdu,
h/ inne okoliczności poza naszą kontrolą,
- Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności ze ewentualne konsekwencje w przypadku, gdy pasażer nie zgłosi się do autobusu, przed jego rozkładowym odjazdem, po postoju na odpoczynek.
PRZEWOŻENIE ZWIERZĄT:
-w autobusach Przewoźnika dopusz
|
|
3. Prędkość dopuszczalna poza obszarem zabudowanym, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5, wynosi w przypadku: 1.samochodu osobowego, motocykla lub samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t: a.na autostradzie – 140 km/h, b.na drodze ekspresowej dwujezdniowej – 120 km/h, c.na drodze ekspresowej jednojezdniowej oraz na drodze dwujezdniowej co najmniej o dwóch pasach przeznaczonych dla każdego kierunku ruchu – 100 km/h, d.na pozostałych drogach – 90 km/h; 2.zespołu pojazdów lub pojazdu niewymienionego w pkt 1: a.na autostradzie, drodze ekspresowej lub drodze dwujezdniowej co najmniej o dwóch pasach przeznaczonych dla każdego kierunku ruchu – 80 km/h, b.na pozostałych drogach – 70 km/h. |
|
ODPOCZYNKU OBOWIĄZUJĄCE KIEROWCĘ AUTOBUSU Czas jazdy dziennej maksymalnie na dobę: 9 godzin Dopuszczalne jest dwa razy w tygodniu zwiększenie na dobę do: 10 godzin Tygodniowy czas prowadzenia pojazdu do: 56 godzin Łączny czas prowadzenia pojazdu w ciągu dwóch kolejnych tygodni do: 90 godzin Liczba kierowców w autobusie, gdy czas przejazdu nie przekracza 9-10 godzin 1 kierowca Liczba kierowców w autobusie, gdy czas przejazdu wynosi powyżej 10 godzin Obowiązkowo 2 kierowców Maksymalny czas jazdy bez przerwy 4 godziny 30 minut. Przerwy w jeździe po cztero i pół godzinnym okresie prowadzenia Zalecane minimum 45 minut. Dopuszczalne jest zastosowanie tak zwanych przerw dzielonych, z których pierwsza wynosi conajmniej 15 minut, a druga conajmniej 30 minut. Przykład: 2 godziny jazdy - 15 min. przerwy + 2 i pół godziny jazdy - 30 minut przerwy. ODPOCZYNEK DZIENNY - 1 KIEROWCA norma Szczególnie zalecany jest odpoczynek 11 godzinny (odpoczynek musi zawierać się w 24 godzinach od momentu rozpoczęcia pracy). Skrócony Dopuszczalne jest 9 kolejnych godzin, maksymalnie 3 razy w tygodniu Dzielony Dozwolone: długość trwania odpoczynku jest zwiększona do 12 godzin. Można go podzielić maksymalnie na dwie części - przy czym pierwsza musi wynosić minimum 3 godziny a druga minimum 9 godzin. ODPOCZYNEK DZIENNY - 2 KIEROWCÓW - ZAŁOGA Norma W ciągu 30 godzin od zakończenia dziennego lub tygodniowego okresu odpoczynku, kierowca należący do kilkuosobowej załogi musi skorzystać z kolejnego dziennego okresu odpoczynku trwającego co najmniej 9 godzin. |
|
nie tym tylko na trasie konstantynow janow biala kolo odpadlo a z naprzeciwka garden jechal i mial gdzies tamtego kierowce... |
|
i co z tego jak to jest łamane w ternie zabudowanym jada szybciej |
|
chyba po 14-15 godzin jezdza!!!!takie realie sa w gardenie |
|
[quote name='Alee regulamin jest...' timestamp='1325593794' post='578121']
Regulamin przewozów
Ogólne warunki przewozu powstałe w oparciu i są zgodne z przepisami Prawa Przewozowego.
Przewóz pasażerów przez GARDEN SERVICE (Przewoźnik) na wszystkich liniach prowadzonych przez firmę, odbywają się zgodnie z następującymi uregulowaniami Ogólnych Warunków Przewozu, stanowiących regulamin w rozumieniu art. 4 ustawy Prawo przewozowe.
WARUNKI OGÓLNE:
- dokonując zakupu biletu pasażer zawiera umowę o przejazd i akceptuje postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków Przewozu,
- przewóz pasażerów odbywa się o oparciu o bilet, który jest ważny na określoną godzinę i trasę,
- bilet może być jednorazowy bądź okresowy,
- pasażer korzystający ze zniżki komercyjnej ma obowiązek posiadać i na żądanie okazać podczas zakupu biletu oraz podczas podróży dokument ze zdjęciem uprawniający do korzystania ze zniżki,
- każdy prawny opiekun, posiadający pełnopłatny bilet może zabrać ze sobą jedno dziecko do lat 4, z zastrzeżeniem, że nie korzysta ono z oddzielnego miejsca do siedzenia,
- dzieciom, które ukończyły 4 lata przysługuje ulga jak młodzieży uczącej się,
- Przewoźnik nie przewozi dzieci poniżej 15 lat podróżujących samotnie,
- wsiadanie i wysiadanie z autobusu jest dozwolone wyłącznie w miejscach określonych w rozkładzie jazdy,
- do kontrolowania biletów, kart stałego klienta i do sprawdzania dokumentów uprawniających do przejazdów ze zniżką komercyjną jest upoważniony kierowca oraz uprawnieni pracownicy Przewoźnika posiadający odpowiedni identyfikator,
- pasażer korzystający z rezerwacji miejsca w autobusie powinien stawić się w miejscu odjazdu najpóźniej 10 min przed odjazdem, rezerwacja wygasa 10 min przed odjazdem,
- wszelkie zgłoszenia reklamacyjne związane z realizacją umowy przewozowej należy kierować na adres: Garden Service Jacek Przybysz, ul. Kusocińskiego 29D, 21-040 Świdnik lub w Biurze Obsługi Klienta Garden Service, Plac Wojska Polskiego 21, 21-500 Biała Podlaska listem poleconym, ewentualnie lub e-mailem na adres: kemezrp@gardenservice.pl
BILETY:
- pasażer jest uprawniony do przebywania w autobusie wyłącznie posiadając ważny bilet,
- nabywając bilet pasażer powinien niezwłocznie sprawdzić jego prawidłowość, bowiem po odejściu od kasy reklamacje nie będą uwzględniane,
- cenę biletu określa i termin jego ważności określa Przewoźnik, cena biletu ustalana jest wg cennika obowiązującego w dniu wystawienia biletu.
- bilet okresowy, w którym nie zostały wyszczególnione godziny odjazdów nie gwarantuje przejazdu o każdej godzinie przewidzianej w rozkładzie jazdy Przewoźnika,
- bilet okresowy nie daje pierwszeństwa do zajęcia miejsca w autobusie (w tym także siedzącego), z wyjątkiem wyszczególnionych godzin,
- karta stałego klienta nie upoważnia do pierwszeństwa do zajęcia miejsca w autobusie,
- po rozpoczęciu podróży przekazywanie biletu innym pasażerom jest zabronione,
- bilety skradzione lub zagubione nie będą zastępowane wtórnikami,
- bilet uszkodzony, zniszczony lub przerabiany będzie uważany za nieważny,
- Przewoźnik prowadzi telefoniczną rezerwację miejsc, a także przez formularz dostępny na stronie www oraz przez komunikator skype, sms’a, miejsca w autobusie nie są numerowane,
- w trakcie podróży pasażerowie powinni zachować bilet do kontroli,
- w przypadku stwierdzenia braku ważnego biletu zostanie nałożona opłata w wysokości 150zł.
BAGAŻ:
- na pokład autobusu można wsiąść jedynie bagaż podręczny, którego rozmiary pozwalają na umieszczenie na półkach nad głowami pasażerów, ze względów bezpieczeństwa zabrania się zabierania na pokład autobusu dużych sztuk bagażu,
- Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu w luku bagażowym jednej sztuki bagażu podstawowego o wymiarach łącznych 160 cm (wysokość + szerokość + długość) i wadze do 25 kg,
- rzeczy szczególnie cenne /gotówka, papiery wartościowe, biżuteria, elektronika/ oraz posiadające wartość naukową itp. mogą być przewożone jako bagaż podręczny, pod nadzorem pasażera,
- zabrania się przewozu bagażu zawierającego przedmioty, których przewóz jest zabroniony przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa,
- zabrania się przewozu bagażu zawierającego przedmioty, które mogą zagrażać bezpieczeństwu w transporcie, stwarzać zagrożenie wyrządzenia szkody innym Pasażerom albo Przewoźnikowi lub narażać pasażerów na niewygody; Przewoźnik w razie uzasadnionego podejrzenia może sprawdzić, czy zawartość przesyłki bagażowej nie narusza wyżej określonych warunków,
- Przewoźnik ponosi odpowiedzialność tylko za bagaż, który został mu powierzony,
- za powierzony uważa się bagaż, za który pasażer uiścił opłatę w wysokości 50 zł i za który został wystawiony kwit bagażowy,
- Przewoźnik nie odpowiada za bagaż podręczny poza przypadkiem, kiedy szkoda powstała z winy Przewoźnik i została udowodniona przez Pasażera.
- za przedmioty pozostawione w autobusie Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności.
ZWROT ZAGINIONEGO BAGAŻU:
- bagaż, po który w ciągu 1 miesiąca od daty znalezienia nie zgłosiła się osoba uprawniona, uznaje się za porzucony i może zostać zbyty przez Przewoźnika, który zatrzyma uzyskany dochód.
NARUSZENIE PORZĄDKU:
- w autobusach Przewoźnika zabronione jest spożywanie alkohol, zażywanie narkotyków lub innych substancji odurzających; zabronione jest także przebywanie w nich osób pozostających pod wpływem wyżej wymienionych substancji, zabrania się także palenia papierosów,
- pasażerowie nie stosujący się do ww. zasad mogą zostać usunięte z autobusu,
- skorzystanie przez Przewoźnika z uprawnień przewidzianych w ww. punktach nie uprawnia Pasażera do dochodzenia z tego tytułu jakiegokolwiek odszkodowania.
OBOWIĄZKI PRZEWOŹNIKA:
- Przewoźnik odpowiada za przewóz pasażerów do celu podróży określonego na bilecie,
- w sytuacji gdy z jakiejkolwiek przyczyny Przewoźnik nie będzie w stanie dowieść pasażerów do celu podróży własnymi autobusami, zobowiązuje się zapewnić inny, dostępny środek transportu do miejsca przeznaczenia,
- Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia autobusów powstałe z przyczyn od niego niezależnych, takich jak:
a/ wypadki powodujące opóźnienia na trasie autobusu,
b/ wyjątkowo trudne warunki atmosferyczne,
c/ zastosowanie się do żądań policji,
d/ śmierć lub wypadek na drodze,
e/ akty wandalizmu i terroru,
f/ zamkniecie drogi, objazdy, wyjątkowe natężenie ruchu,
g/ awaria pojazdu,
h/ inne okoliczności poza naszą kontrolą,
- Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności ze ewentualne konsekwencje w przypadku, gdy pasażer nie zgłosi się do autobusu, przed jego rozkładowym odjazdem, po postoju na
|
|
[quote name=%26%2339%3Bsdss%26%2339%3B timestamp='1325603290' post='578187']
Przewoźnik nie przewozi dzieci poniżej 15 lat podróżujących samotnie,to dobre jest a malo takich osob jezdzi w gardenie????????????????
[/quote]
Przecież nie podróżują samotnie bo zawsze na furze jest kierowca
|
|
to niby dzieciaki maja sami za kierownica jechac baranie |
|
Ssij... smoka, rzecz jasna, skoro nie rozumiesz sensu mojej wypowiedzi |
|
Miesamowite!!!!!!!!!!!! |
|
[ size="7"]?!?!? |
|
To może ktoś w końcu poinformuje Inspekcję Pracy!!! , Ale jaja!!!! sc |
|
Czy To możliwe?????????? |
|
. |
|
Inna firma nie ma związków zawodowych Nie przestrzega czasu pracy kierowców Nie płaci za przystanki autobusy zatrzymują się gdzie chcą Nie przestrzega wcale przepisów ruchu drogowego busy ( często jazda z nie dozwoloną prędkością) W zasadzie robi sobie jaja z przepisów !!!!!!!!!!!!!! Więc PKS musiał zbankrutować.................. |
Strona 7 z 13
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|